Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Szkoła Podstawowa im. Zawiszy Czarnego z Garbowa w Warszewicach

Warszewice, ul. Zawiszy Czarnego 2, 87-152 Łubianka

 

Klauzula dla pracownika

KLAUZULA INFORMACYJNA

 DLA PRACOWNIKA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO - informuję, iż:

 

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Z. Czarnego z Grabowa w Warszewicach ul. Zawiszy Czarnego 2, 87-152 Łubianka, 56 675 93 01 W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@lubianka.pl

 

  1. .Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu zatrudnienia na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b i c) RODO, przepisu kodeksu pracy (w szczególności art. 221 kodeksu pracy , ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych , rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach , a w zakresie wykorzystania Pana/Pani wizerunku, na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 pkt a RODO (o ile została udzielona).

      3.Dane z monitoringu przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i mienia    na podst. art.  

     6 ust. 1 lit. c, d i f RODO oraz na podstawie art. 222-3  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Monitoring

     obejmuje teren zewnętrzny ,wejścia do budynku . Podane przez Panią/Pana dane osobowe

     będą przekazywane:

  1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych,
  2. podmiotom uprawnionym przepisami prawa,
  3. podmiotom upoważnionym przez Pana/Panią.
  4. nagrania z monitoringu mogą być przekazywane osobom, które wykażą potrzebę uzyskania dostępu do nagrań.
  5. jednostce obsługującej na zasadzie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych , obsługę księgowo – finansową  - Urząd Gminy w Łubiance od 01.04.2025r.
  1. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
  2. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do celów realizacji procesu zatrudnienia;
  4.   Mają Państwo prawo do:

- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- usunięcia danych osobowych;

- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w Warszawie

  1. Na podstawie Pana /Pani danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, nie będą też przetwarzane w formie profilowania.
  2. Pani/Pana dane osobowe przestaną być przechowywane gdy upłynie obowiązkowy okres ich przechowywania, zwłaszcza wskazany w przepisach o archiwizacji. Dane z monitoringu będą przetwarzane wyłącznie do celów, dla których zostały zebrane i przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy. W przypadku, gdy nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu lub  powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, nagranie może być przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. 

 

 

 

                                                                            ……………………………………………………………………….

                                                                               Data i podpis

Informacje

Liczba wyświetleń: 3
Utworzono dnia: 14.11.2025
Dokument opublikował:
sekretariat